An slab la Superbowl

Am stat un ceas și am văzut toate reclamele ce au rulat azi dimineață la Superbowl. Singurul Superbowl întrerupt de o pană de curent :D. Cred că a fost unul dintre cei mai slabi ani. Multe, foarte multe spoturi aiurea, fără vreun copy ieșit din comun, cu focus numai și numai pe brandawarness și atât.

Ca mesaj, mi-au rămas în cap reclamele Jeep, Ram Trucks, Audi, Mercedes, Oreo, Tide și Doritos. Mașinile au luat crema (și) anul acesta. ântr-un top care să țină cont de tot ce s-a întâmplat în Game Day, Oreo cred că e marele câștigător. Spotul, deși nu excelează la vreun capitol are un mesaj foarte ușor de ținut minte, e catchy pentru toți consumatorii de Oreo care, 100%, își pun tot timpul întrebarea asta. Și, în plus pe lângă abordarea clasică, Oreo a dat lovitura cu asta. Jos pălăria pentru departamentul de marketing. Jeep a produs cea mai feelingoasă reclamă, singura care m-a atins la suflet. Reclama Ram Trucks a fost gândită ok dar mi se pare prea lungă, povestea părea trasă de păr. Reclama Audi e genială dar mi se pare nițel off-target. Audi sigur nu e mașina pe care i-o dai fiului să meargă la balul de absolvire. Vă zice unul care a pălit o mașină la balul de absolvire :P. Reclamele Doritos au fost cele mai amuzante iar reclama de la Tide mi s-a părut cea mai bine realizată în context. Singura mulată 100% pe evenimentul unde a fost difuzată. La capitolul auto, Mercedes cred că a avut cea mai bună reclamă.

ân rest, au mai punctat pentru mine Hyundai Santa Fe, reclamă targetată perfect, cars.com – mi-a plăcut legătura cu sloganul all drive, no drama și Kia Sorento. Ca dezamăgiri, Volkswagen pe primul loc. Reclamă complet aiuristică având în vedere că promovează un produs aproape exclusiv feminin într-un ad plin de bărbați și de glume pe care o femeie chiar nu le-ar înțelege. ân afară de spotul Brotherhood, Budweiser mi s-a părut că a dat-o în ceapă anul ăsta. Axe Apollo a avut cel mai penal spot, singura idee mai proastă decât asta era dacă făceau spotul în Grecia și la final apărea zeul Apollo. Reclama Samsung, din nou, mi s-a părut foarte neinspirată. Restul nu merită menționate. Poate doar americanii să priceapă ceva din ele, mie nu mi s-au părut demne de milioanele de dolari investite în difuzarea lor. Dacă aveți o oră la îndemână, aici puteți să le urmăriți pe toate. Foto: twitter Oreo

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *