Suckers

Trebuie să revin pe subiect pentru că mă foarte distrează masa asta de manevră. Consumatorul orb, surd dar foarte, foarte vociferant. Revenim la ciocolata ROM. Deja s-au făcut cauze pe net. Petiții încă n-am văzut dar probabil nu mai sunt la modă acum că Facebook e the new shit. Cei care încă sunteți revoltați că un simbol național a dispărut, rupeți-vă ÅŸapte minute din timpul vostru ÅŸi priviți asta.

După care reflectați un pic. Prima variantă, suntem manipulați într-o campanie de revigorare de brand. cocaToată lumea a sărit de cur în sus, se vorbeÅŸte de trei zile doar de ciocolata ROM, când se va atinge vârful, vor reveni la vechea înfățiÅŸare, o vor da în strategii de marketing ÅŸi numărul cumpărătorilor va creÅŸte cu 20% petnru că „ce bun e vechiul ROM”. Sau, mai avem o variantă. ân 1985, Coca Cola a comandat un test pe orbeÅŸte între un pahar de Pepsi ÅŸi unul de Cola. Din trei repondenți, doi erau fani Pepsi. Panicați, ceo-ii de la Cola au cerut modificarea rețetei. Au lansat reclame la The New Coke, mândrii de faptul că au prevăzut din timp declinul. Numa bine că oamenii au ieÅŸit în stradă, în baruri s-au pus afiÅŸe „no new Coke drinkers” iar Pepsi a speculat din plin momentul ÅŸi a dat drumul la o grămadă de reclame pe baza noii Coca Cola. The Coca Cola Company n-a dat faliment dintr-un singur motiv. Pentru că după trei zile de New Coke au renunțat la sutele de milioane de dolari investite în campanie ÅŸi au făcut o conferință de presă în care au citit cele mai jignitoare mesaje venite de la consumatori. Ba, pe cel mai vehement dintre toți l-au invitat la conferință ÅŸi i-au oferit primul bax de The Classic Coke. Că altfel acum aveam de ales între Pepsi ÅŸi Giusto. ân cazul ăsta, ROM sunt fucked and burried că românul e bun la toate, numai la a recunoaÅŸte că a greÅŸit nu. Foto de la toastul în cinstea noii beuturi.

6 Comments