Să vă stea în gât sloganul
|Fără îndoială, Ministerul Turismului e plin de incapabili. Uitați-vă unde a ajuns turismul românesc, e în budă. Iar Udrea a dovedit că nu a reuÅŸit să se ridice deasupra subordonaților ei. Pentru că nici pe ea n-a dus-o capul să înregistreze noul brand de țară la OSIM. ânsă asta mi se pare o problemă relativ nesemnificativă. Ce nu înțeleg eu, de unde isteria asta ÅŸi cursa pentru a înregistra România, The land of choice. Aaa, e doar un nou românism clasic al mănoasei noastre patrii în anul 2009? O nouă metodă de a stoarce niÅŸte bani?
Mie mi se pare o nesimțire fără margini din partea acestor oameni care s-au grăbit să apeleze la OSIM pentru a înregistra sloganul gândit sub comanda Elenei Udrea. AceÅŸti oameni e clar că nu au ce face cu el. Vor putea folosi acest slogan, în momentul în care îl vor deține ca marcă, pentru a extorca statul român de niÅŸte bani. Vreți să mai folosiți imnul ÅŸi sintagma, marcați banu. E o afacere cinstită, da. E una morală, nu băi nesimțiților.
Faceți-o pe Udrea cum vreți. Blondă, bovină, incapabilă, eu o admir. Nu pentru decolteu (bine mă, ÅŸi pentru decolteu) ci pentru faptul că îÅŸi foloseÅŸte notorietatea câÅŸtigată ca bombă blondă ÅŸi scoate turismul românesc la înaintare. Au fost infinit mai multe emisiuni, reportaje, ÅŸtiri despre turism ÅŸi participări vizibile la târguri naționale ÅŸi internaționale de când a ajuns Elena ministru. Da, a făcut ÅŸi greÅŸeli, cum e asta cu OSIM-ul. Dar face mult bine. Dă o imagine mult mai alertă turismului românesc. Din punctul ăsta de vedere sunt cel mai mare fan al ei.
Dar românul e tot român. Dacă nu îÅŸi fură căciula, n-a rezolvat nimic. De ce să lăsăm turismul să se dezvolte, să începem ÅŸi noi cursa de urmărire a Bulgariei, care ne-a luat-o în față, să dezvoltăm cea mai puternică ramură economică a României, când putem sabota statul, bugetul ÅŸi, de ce nu, chiar pe noi. Nemernicia asta se va răsfrânge asupra tuturor operatorilor de turism naționali. Iar ministerul va ajunge în situația de a bate pasul pe loc. De a plăti acestor nemernici suma pe care o vor cere, care va fi de sute de mii de euro, vă garantez, sau să o ia de la capăt, să vină cu o altă idee, cu o altă realizare, alți bani cheltuiți, altă distracție. Bani ÅŸi timp care ar putea fi investiți în dezvoltare, nu în bătutul pasului pe loc.
Repet, da, s-a greÅŸit flagrant că nu s-a înregistrat sloganul la OSIM. Dar gândiți-vă ÅŸi la țara asta înainte să vă gândiți doar la propriul buzunar, bă nesimțiților.
1. sloganul e de cacat
2. din nefericire pt unii viata actuala este o inlantuire de evenimente care se intampla cu o viteza ametitoare…. inveti regulile jocului sau o lasi balta
3. madame Udrea patroneaza un minister care ar trebui sa ofere niste directii in dezvoltarea turismului – daca tu ai vazut vreo strategie, sa imi dai si mie link 😀
4. e cam aiurea sa ai logo si imn, in timp ce faci licitatie internationala pt brand de tara…
5. deja vad acelasi tipar ca si pt promovarea brandului judetean BV, doar ca la un alt nivel
aci brylule nu-s de accord cu tine intru-totu’
1- ca Leana e inca -utabila – DEACORD
2- ca face treaba – NTZZZZ
Sa ma egzplic :
Dejaba parfumezi si numesti un kakat – trandafir ca va ramine tot un kakat.
Avem o tzara faina ( pacat ca-i locuita ) , dar n-avem drumuri. Vine strainezu’ , face 15 km , 30 de gropi , si face cale-ntoarsa ( doar nu o sa-si rupa masina , pt. un sejur de 2000 de euro ).
Poti face 1000 de sloganuri si imnuri – DEJEABA.
Ce si-a imaginat Leana cu minea ei de bibilica ?
Ca la vara o sa puna imnu’ la difuzoarele de pe plaja la 8 dimineatza , si strainezu’ cevelizat , incolonat , in slipi si shlapi , cu prosopul pe bratzul drept indoit la 90° ( ca un chelner de moda veche ) o sa marshaluiasca spre plajele patriei romane.
Ea ofera turism balnear la Bucuresti ( intre blocuri , manele si gunoaie )- si Herculane , Sovata , Moneasa, Felix si mule altele se naruiesc.
Ea ofera turism ecumenic ortodox ( unei Europe catolice sau de alta religie ).
SO LASAM BALTA
Am facut turul tzarii cu neshte strainezi ( prin locurile faine si mai putzin populate de specia romanus manelarus), concluzii:
1 – cind ne vedeau 20 , intrau in fibrilatzii ,ca aveau doar un bucatar si ala , acas’ ca n-aveau clientzi – rezultat – 2 – 3 ore pentru un prinz
2 – bine,bine, ai mincat , ai beut – te-ai ospatat – amu-i vremea de kakat – la WC – JALEEEE ( de cele mai multe ori plecam pina dadeam de o padure , PITORESC NU ? )
3 – dupa o zi de umblat si alte activitatzi e ora de bagat cornu-n perna ( inainte – un dush – ca vii ca si mortzii SE IMPUT ) – apa rece sau deloc !
4 – Muzee inchise , obiective turistice parasite , auleuuuu- EN GROS !
Asa ca in loc sa sponsorizeze Leana lu’ Cocosh , prietenii sotzului prin bonurile de vacantza – mai bine ar aranja obiectivele , le-ar primeni .
Leana – NU TREBUIA SA FIE MINISTEREASA LA TURISM .
Nu poti pune judecator la un hotz , pe NEVASTA-SA .
Si cu numirea asta Baselu’ a demonstrat ca-l doare-n lula de leje si de popor.
GATA CA TRE SA LUCREZ.
@clau:
1. true. dar e ceva. nimic ii bun?
2. nu pricep exact unde bati 😀
3. idem 1 cu adaugirea. ce-au facut ministrii anteriori Lenutei? da-mi un link daca gasesti ceva :))
4. aici sunt foarte de acord. eroare manageriala impardonabila.
5. habar n-am ce se face la BV, dar te cred pe cuvant.
@tov. kuktoos:
1. gand la gand cu bucurie.
2. ramura turistica are nevoie de sprijin din absolut toate domeniile. ai dreptate cu trandafirul, dar creste in curtea altuia. a judeca perspectiva turistica doar prin prisma ministerului e gresit. e greu ca un minister de turism sa poata manageria TOT ce inseamna turismul intr-o tara, plecand de la infrastructura, la toate celelalte capitole. ea si-a imaginat, cel mai probabil, ca va da o forma, o identitate turismului romanesc. cat despre hotelieri, restaurante si alte de genul, sunt conduse de romani. modelul e clasic. is multi, hai sa-i jecmanim. trebe tarife stabilite prin lege, ceea ce e foarte greu de facut. atata timp cat mentalitatea nu se va schimba, poate sa fie ministru si papa de la Roma, ca tot atat va costa berea la mamaia pe terasa.
true, basescu a fost un moron cand a numit-o pe udrea. true, ne fura de ne rup. dar macar se vede ceva dupa ei, oricat de putin ar fi.
oricum, ideea era alta. nu ma interesa neaparat cat de bine sau nu lucreaza Udrea ci de ce suntem noi, rumanii, asa de bulangii cand vine vorba de tara asta.
Ia sa-ti dau una dulce : am fo cu strainezii aia la Muzeul Satului de linga Sibiu : ***** = cinci stele
BRAVO !!! Un lucru bine facut !!!
Un nene ne-a plimbat in carutza cu fin , ne-a spus ce vedem , am facut cumparaturi de la magazinu’ din incinta Muzeului – ce mai tura vura ADEVARAT .
Ciripeau si rideau strainezii de ziceai ca au cistigat la loto. ( sau o fi fost vina palincii care n-a lipsit ).
Iar Sibiu – mindru burg transilvan – demonstreaza ca Romania nu a construit-o Ceausescu si nevasta-sa cu arhitectura tipica comunista.
Oricum – zona aia le-o placut la strainezi.
Cu o duzina de chestii aranjate asha bine poti face un tur a tzarii decent.
apropo : de ce ma faci TOV. ????
ca nu te-am injurat .
Uof, unde era nenea ala cu caruta cu fan cand am fo’io la Astra?… Era sa ma termin acolo… Bine ca erau mere verzi pe la cate un gard de casuta co io-mi luasem o juma de litru de-apa numa. Oricum, a meritat de o mie de ori. Si toate expeditiile de descoperire a Sibiului. Frooomooos…
kuktoos, muzeul ala e facut de un singur om, de Corneliu Bucur. nu de minister, nu de consiliul judetean, de nimeni. doar de el. el s-a zbatut, s-a dat cu capul de pereti, a scos bani din piatra seaca. e munca unui om si a echipei lui. ministerul nu poate face asa ceva. n-are fonduri si specialisti pentru a pune la punct muzeele din tara cum e cel de la sibiu. ministerul are nevoie de sprijinul oamenilor din teritoriu.
tov, asa, de impresie artistica 😀
RESPECTELE MELE fatza de acel OM !
Cu 1000 de oameni ca el , ar arata altfel Romania.
Cit ceea ce privesc fondurile ?!?!?!?!
Dar ca sa dea zeci de mii de euro pt. o campanie cu imn si rahaturi cu eficientza ZERO ,are ?
Acu’ un an sau doi , au bagat citeva sute de mii in 7 standuri plasate in Venetia , PE VREMEA CARNAVALULUI !!!
Efect – zero barat.
Pai dobitocu’ cu ideea aia , nu a iesit de cind l-a kakat ma-sa din curte.
Ce si-a inchipuit : ca lumea merge la Venetia la carnaval ca sa se uite la niste standuri ce nu erau in context ???
Cine merge la Venetia merge sa vada VENETIA si nu altceva.
Io cred ca pe hirtie i-a platit pe aia cu 5 lei si restu’ i-a bagat dobitocu’ de la menester in jeb.
Asa cum ziceai tu mai sus : NE FURA DE NE RUP !
PS. te iert cu tovu’ , chit ca nu-mi plac comunistii si nici securistii ( pionier am fo’ , utecist nu , ca aveam nota la purtare prea mica – acu’ as putea sa zic , ca eram dizident, desi n-aveam io nici o treaba cu dizidentza).
in primul rand nu-s 1000 ca bucur si in al doilea rand, chiar maine, consiliul judetean sibiu o sa il dea afara. romanie, te halesc.
acu v-ati apucat de comentat intens cand eu sunt zugravu de servici? :)) draga brylu, uneori nimic e mai folositor 🙂 pct. 2 era legat de viteza cu care altii decat Udrea s-au hotarat sa inregistreze marca… noroc de nesansa se zice 😛 cat despre tarife stabilite prin lege, vere, ai turbat??? ai chiulit la ora de economie? cererea si oferta reglementeaza piata, nu statul… ca ne intoarcem inapoi la vremuri grele. de acord ca min turismului nu poate rezolva toate bubele din tara. dar poate gandi o strategie pe care sa o prezinte colegilor, gen Berceanu, care e responsabil de infrastructura. si boului de Pogea care poate directiona bani catre prioritatile tarii…
@ mr. kuktoos – toata stima si mandria, se vede ca aveti experienta in domeniu, mi-am placut argumentele extrem de pragmatice
de unde ai stiut ca am chiulit de la economie? am si ramas corigent pe un trimestru. la preturile astea, turismul romanesc nu va fi niciodata unul performant. 10 euro pe noapte in hotel in Croatia, 80 de lei pe noapte in pensiune la Cristian. realitatea cruda.
no si sa zic si eu ceva. nu cred ca are nici o importanta ca e osim sau nu. nici ca altii mai pusi pe capatuiala au inregistrat sloganul. ca brand de tara va trebui folosit peste granita deci si pe acolo conteaza daca e original sau nu. problema mea e ca indivizii din minister au vazut o reclama la saracii croati pe care inca nu am avut placerea sa-i vizitez si au inventat ceva gata inventat. concluzia? ne facem de tot rahatul cu o chestie deja folosita http://www.brandrepublic.com/InDepth/Features/877749/Croatia-Land-choice/?DCMP=ILC-BETASEARCH