Advertising fail

âmi dau pe undeva seama că e din ce în ce mai greu să fii creativ, să fii un copywriter bun. Să poți veni cu niște idei deosebite, unice, pentru promovarea unui client sau unui produs. E foarte greu să vii cu ceva nou. Probabil foarte mulți dintre cei care își dau seama că au reclamă nici nu își doresc asta. Dimpotrivă, textele de genul „vreau și eu o reclamă ca ăla” aș paria că apar mult mai des decât își doresc creativii. Dar e cale lungă până la povestea asta…GoagalROAm auzit ieri la radio cel mai halucinant spot ever. âmi cer scuze că n-am reținut numele pensiunii din Sibiu din reclamă, probabil pentru că nici nu l-am auzit printre hohotele isterice de râs. âmi aduc doar aminte că era ceva de genul… „Vrei să joci tenis? La pensiunea … Gogu… s-au deschis cele mai noi terenuri de tenis, cu zgură și foiță de aur pe rachetă, bla, bla, bla”. Nimic nou pe frontul de vest, un SC vă oferă, cum zice Mandea. Da mi-a căzut falca la final. „Caută pensiunea … Gogu… pe Google ca să afli toate detaliile despre cât de minunați suntem”. Așa se încheia spotul. Bă, barem un număr de telefon. Măcar o adresă. Hai, un weweweu acolo, ceva, oriceeeeeeeeeee. Sanki. Caută-ne pe Google!. Și vin io acu și zic: care căcat ai fost cu ideea asta atât de tâmpită de spot? Clientu sau creativu (să mă scuze creativii adevărați că i-am băgat în această denumire generică)? Halucinant. Mai ales că omul ăla plătește producție, plătește difuzări pe posturile radio și o să-i vină pula să joace tenis la pensiunea lui de pe Google. Foto

3 Comments