Un motiv
|S-au dat premiile la Cannes. Nu cele de cinematografie, cele de advertising. Evident că la prima întâlnire Andy m-a trecut rapid prin cele mai reuÅŸite. Le țin minte pe toate, dar una singură mi-a rămas în cap. Åži culmea, e de la o companie pentru care, să zicem, n-am cea mai mare admirație, Coca Cola. E prima reclamă pe care am văzut-o care mi-a smuls o lacrimă ÅŸi m-a pus pe gânduri. Chiar nu contează brandul pe care îl promovează. Important e mesajul.
E un singur lucru care nu o să îți placă la viață. Că e prea scurtă
E criză. N-avem bani, n-avem joburi, n-avem perspective. Dă-le dracu, avem multe altele de care ne putem bucura.
4 Comments
chiar emotionant de faina!
dap, chiar dragut mesajul da’ pt. aia tot nu-mi place coca-cola (nici sucul nici compania lor)
marketing de calitate. de asta o sa vanda astia mult si bine, indiferent cat de nociva este sau nu bautura 😀
„E un singur lucru care nu o să îţi placă la materialul ăsta. Că e o reclama la Coca-Cola.”