Rom, rom și-un telecom

Se dă varianta originală

După care se ia varianta pe care o auzi în casă de cel puțin 20 de ori pe zi. Și asta într-o zi în care e televizorul închis, altfel o auzi la fiecare calup de reclame.

După care, adultul scos din pepeni de atât colindat la două săptămâni după Crăciun își spune în barbă „ia să văd și io despre ce e vorba”. Campania Romtelecom din perioada de sărbători a rupt. ân ce direcție a vrut. A stat la baza stupidei propuneri a senatorului Victor Socaciu de a interzice folosirea colinzilor în spoturi publicitare, asta ca să vedeți ce impact a avut în țară. Asta despre campanie

Pentru că dacă pun un plus între facturile ce-mi vin lunar de la RDS îmi dau seama că plătesc aproape 30 de lei mai mult, în fiecare lună, pentru a beneficia de aceleași servicii din actuala ofertă a Romtelecom. Și ca bonus, cireașă pe tort, pe Dolce se dau meciurile din NBA. Deci un win-win situation.

Prin urmare, cât se poate de explicit: Romtelecom oferă până în 31 ianuarie un pachet promoțional, la prețul de 59 de lei pe lună, disponibil pentru clienții noi sau cei aflați în ultimele 3-6 luni de contract. Și, dacă veți comanda online acest pachet, Romtelecom pune la bătaie pe site peste 1000 de premii. Păi să nu Rom, Rom, Telecom?