Orange, servicii ca ÅŸlapul

Din motive independente de propria voință, am fost nevoit să renunț pe moment la serviciul de Blackberry. Ceea ce face oarecum inutil 8900-le proprietate personală. Că e oarecum normal, îți iei un telefon Blackberry ca să îl foloseÅŸti ca un BB, nu ca să bați cuie cu el. OriÅŸcât, telefonul e mega inteligent ÅŸi permisiv. Prin urmare, ar trebui să funcționeze la fel de bine ÅŸi pe internet mobil, chiar ÅŸi fără serviciul de Blackberry.
Io-s un antitalent cras la chestiile cu ÅŸoroafe ÅŸi butoane. Nu mă pricep ÅŸi încerc să accept chestiunea aceasta. Åži de aia încerc să apelez la specialiÅŸti. Primul gând, deh, să nu îi fut pe bieții oameni la cap cu neÅŸtința mea, intru pe orange.ro. Că d-aia e net, să dai un search pe google înainte să pui mâna pe telefon ÅŸi să suni. După vreo 10 minute de strădanie, aflu cu stupoare că Orange, deÅŸi vinde telefonul în reprezentanțe, n-are sistem de configurare pentru el online. Pizdui, însă oarecum mândru. Nea, telefonul e prea dăÅŸtept pentru un biet portal. AÅŸa că mă îndrept spre secțiunea clienți. Citez:

Serviciul Clienti îti furnizeazã rapid informatii la zi despre abonamentele Orange.
ân calitate de abonat Orange, apeleazã
* numãrul scurt 411 de la telefonul tãu mobil sau
* 021 203 30 30 si urmeazã instructiunile.
La orice apelare, primul pas pe care trebuie sã-l faci este sã alegi limba de comunicare:
* apasã tasta 1 pentru românã si
* 2 pentru englezã.
Dacã doresti sã intri in legatura cu unul dintre consultantii nostri, poti apela oricand intre orele 7-22. Trebuie doar sÇŽ selectezi optiunea 0 (zero) si apelul tãu va fi preluat în cel mai scurt timp.

O ÅŸtiți pe aia cu ete pula Mărioară? Texte de adormit copiii. Sun la 411. Tastez 1, 0. Că aÅŸa zice la indicații. Aia cu „trebuie doar să selectezi opțiunea zero” e o minciună cât casa. Nu, prima dată trebuie să asculți toate mesajele ÅŸi să îl selectezi pe cel care te interesează. No, să zicem că ÅŸi pe asta o înțeleg, ca să poți fi transferat ață la specialistul cu pricina. La care e imposibil să ajungi. Vrei să vorbeÅŸti cu specialistu? Sună, da pe bani. 0.5 euro pe minut. No, unde e apelul ăla gratuit? Nici nu mai ÅŸtiu ce-am tastat p-acolo, că la un moment dat mi-a zis vocea din telefon că pentru telefonul acesta nu există setări. Păi să nu vă pizdui acuma? De ce dracu îl mai vindeți dacă nu sunteți în stare să îl configurați? Prin urmare, pentru că în țara asta populată doar de cretini ÅŸi imbecili nimic nu funcționează cum ar trebui, o să mă întorc la vechile obiceiuri ceauÅŸiste ÅŸi o să-mi pun sticla de lapte la coada la magazinul Orange, poate găsesc vreunul mai destupat p-acolo care să-mi zică verde-n față că nu poate configura telefonul. Măcar să ÅŸtiu de ce îl trimit la dentist cu dinții în palmă.

12 Comments