Orange, servicii ca ÅŸlapul
|Din motive independente de propria voință, am fost nevoit să renunț pe moment la serviciul de Blackberry. Ceea ce face oarecum inutil 8900-le proprietate personală. Că e oarecum normal, îți iei un telefon Blackberry ca să îl foloseÅŸti ca un BB, nu ca să bați cuie cu el. OriÅŸcât, telefonul e mega inteligent ÅŸi permisiv. Prin urmare, ar trebui să funcționeze la fel de bine ÅŸi pe internet mobil, chiar ÅŸi fără serviciul de Blackberry.
Io-s un antitalent cras la chestiile cu ÅŸoroafe ÅŸi butoane. Nu mă pricep ÅŸi încerc să accept chestiunea aceasta. Åži de aia încerc să apelez la specialiÅŸti. Primul gând, deh, să nu îi fut pe bieții oameni la cap cu neÅŸtința mea, intru pe orange.ro. Că d-aia e net, să dai un search pe google înainte să pui mâna pe telefon ÅŸi să suni. După vreo 10 minute de strădanie, aflu cu stupoare că Orange, deÅŸi vinde telefonul în reprezentanțe, n-are sistem de configurare pentru el online. Pizdui, însă oarecum mândru. Nea, telefonul e prea dăÅŸtept pentru un biet portal. AÅŸa că mă îndrept spre secțiunea clienți. Citez:
Serviciul Clienti îti furnizeazã rapid informatii la zi despre abonamentele Orange.
ân calitate de abonat Orange, apeleazã
* numãrul scurt 411 de la telefonul tãu mobil sau
* 021 203 30 30 si urmeazã instructiunile.
La orice apelare, primul pas pe care trebuie sã-l faci este sã alegi limba de comunicare:
* apasã tasta 1 pentru românã si
* 2 pentru englezã.
Dacã doresti sã intri in legatura cu unul dintre consultantii nostri, poti apela oricand intre orele 7-22. Trebuie doar sÇŽ selectezi optiunea 0 (zero) si apelul tãu va fi preluat în cel mai scurt timp.
O ÅŸtiți pe aia cu ete pula Mărioară? Texte de adormit copiii. Sun la 411. Tastez 1, 0. Că aÅŸa zice la indicații. Aia cu „trebuie doar să selectezi opțiunea zero” e o minciună cât casa. Nu, prima dată trebuie să asculți toate mesajele ÅŸi să îl selectezi pe cel care te interesează. No, să zicem că ÅŸi pe asta o înțeleg, ca să poți fi transferat ață la specialistul cu pricina. La care e imposibil să ajungi. Vrei să vorbeÅŸti cu specialistu? Sună, da pe bani. 0.5 euro pe minut. No, unde e apelul ăla gratuit? Nici nu mai ÅŸtiu ce-am tastat p-acolo, că la un moment dat mi-a zis vocea din telefon că pentru telefonul acesta nu există setări. Păi să nu vă pizdui acuma? De ce dracu îl mai vindeți dacă nu sunteți în stare să îl configurați? Prin urmare, pentru că în țara asta populată doar de cretini ÅŸi imbecili nimic nu funcționează cum ar trebui, o să mă întorc la vechile obiceiuri ceauÅŸiste ÅŸi o să-mi pun sticla de lapte la coada la magazinul Orange, poate găsesc vreunul mai destupat p-acolo care să-mi zică verde-n față că nu poate configura telefonul. Măcar să ÅŸtiu de ce îl trimit la dentist cu dinții în palmă.
Am sunat si eu ieri la Orange. Dupa 6 minute de asteptare, cand am dat de un operator, nu ma auzea ala! WTF!! Am inchis si am sunat iarasi, am asteptat 10 minute si nu m-a preluat nimeni, asa ca am lasat-o balta. A treia oara, dupa vreo ora, am prins iar pe cineva dupa 6 minute doar ca sa aflu ca nu se poate. Stii ca e optiunea aia sa-ti schimbi abonamentul cu unul mai scump, gratis, la cerere. Eu vroiam sa trec la iPhone, dar asta nu se poate decat daca inchei alt abonament, cu alt numar. Sa si-l bage-n …
Buna,
Am citit, articolul „Orange, servicii ca slapul”, este intradevar aiurea sa ai nevoie de un serviciu si sa nu poti sa-l utilizei.
Eu as avea posibilitatea rezolvarii prolemei daca cineva mai este interesat.
Serviciul BlackBerry Internet de la Vodafone, este solutia care va permite sa administrati pana la 10 conturi de E-mail direct de pe telefonul mobil BlackBerry, fara sa dispuneti de un server sau de infrastructura IT. Mai mult acest serviciu ofera acces mobil in timp real la conturile de E-mail si integreaza intr-un singur echipament functiile unui telefon mobil, ale unui laptop sau al unui PDA.
Pentru mai multe informatii puteti utiliza adresa cristina.precupp@gmail.com
Spor la treaba si zile prospere.
cur, Caline, cur…
Mersi, Cristina. Dar cel putin in urmatoarele 6 luni nu mai vreau sa am nimic de-a face cu companiile de telefonie mobila. iar serviciile de blackberry mi se par exagerat de scumpe, cand vine vorba sa la platesti din buzunarul gol de persoana fizica.
Eu am vrut să-mi activez opţiunea Wap Unlimited pe un Xpress Music 5310 şi după ce am socializat cu robotul, am găsit (în sfârşit) opţiunea de a solicita setările multimedia, necesare serviciului. Când, stupoare.. Pentru telefonul meu nu erau disponibile automat.
OK-OK ÅŸi eu ce fac?? Mi se recomandă să sun la 444 ÅŸi după alte cercetări, aflu că transferu’ costă ÅŸi nu-i o sumă simbolică totuÅŸi, având în vedere că e ÅŸi interesul lor la mijloc. N-o să-l sun pe Marcel de la Orange să-l întreb ce dracu’ gândesc bărbaÅ£ii sau pe Mioara (de la acelaÅŸi Orange) s-o întreb ce părere are despre bluza aia miÅŸto din colecÅ£ia nouă nu-ÅŸtiu-care.
În fine, eu ştiu că am nevoie de Wap Unlimited şi pace. Pace?? Credeam eu, că la câteva secunde după încercare, aflu că setările nu pot fi solicitate de către mine, ci de un alt client Orange.
Poftim?? Mdap. Păi Orange nu-i numărul meu principal ÅŸi prin agenda mea nu ÅŸtiu dacă am vreo 2-3 rătăciÅ£i. AÅŸa, ÅŸi?? They don’t care about us. ツツ
În fine, dau să caut pe cineva să mă ajute, găsesc într-un final şi graţie bunăvoinţei din dotare, reuşeşte să-mi trimită setările. Încă vreo 20 de minute pentru solicitarea activării serviciului şi primirea mesajului de confirmare.
Vrei Wap Unlimited?? Sigur, înarmează-te cu 60 de minute de răbdare şi vreo trei euro taxă că ţi-ai permis să deranjezi. Plus banii aferenţi serviciului, normal.
Unde-i Distonocalmu’, da-Å£i-mi Distonocalmu’.. ツツ
bai, nu stiu ce fler ai de faci ca problemele tale sa fie citite de cine trebe. cu internetul se rezolva problema, la fel si cu mancarea din delta :). pr-ul de la orange vad ca inca nu s-a sesizat, dar e doar o chestiune de timp cred. la fel si cu aia de la rds 🙂
Asta e Brilukule cu Blackberry. Am patit aceeasi chestie la hailalti mobilisti (Vodafone). Dupa indelungi incercari din partea lu’ aia sa ma convinga ca nu se poate, i-am convins eu pe ei si sa se scape de mine mi-au facut un ****** (nu-mi vine acum dar suna a activx) si mi-a mers netul pe el. Mai bine nu-l faceau, 8100 al meu n-are 3G. Fara 3G nu e internet. E vederi de la mare. Preturile abonamentului de BB sunt asa mari pt ca si ei platesc mai departe ceva licente/inchiriere/whateveruri la ceva servere d’ale lui BB. (Cred)
Nokia rulez…. (BTW telefoanele de generatie mai noua decat 6110 cameleon stiu push ca si BB)
Din cand in cand scot BB din sertar si ma joc sudoku pe buda. Ii cel mai fain.
HAHAHAHHA… vezi, asta e diferenta dintre 8100 si 8900. Io am si Texas Hold’em
ba fratilor , io nu stiu , da nu-i mai ‘eftin un joc de sudoc sau unu ghe pocher, musai ii sa le jucati pe bebeu’ ?
Forumuri si multa rabdare…
si daca le jucam la masa, ce cristos mai facem cu bebeurile?
RABDAREEEE???? De ce cristos sa am rabdare? Ba, io-s ardelean prost si neaos. Mie daca-mi zici ca-i gratis nu imi cere bani ca iau foc.
pt setari automate intrati pe orange.ro…si daca pt modelul tau nu gasesti in mod special..poti lua de la alt model(acelasi brand) care are aceleasi caracteristici.Ex cel cu xpress muzic poate sa trimita de la 6300.Pt bb..acolo e groasa..si daca providerul tau nu poate…fa un ipm 6 la org de 500 mb/luna si intra in mail de pe browser normal.
Am incarcat o cartela cu 5 euro si am activat optiunea 800 min in retea si 40 nationale.
Dupa cateva minute am efectuat un apel de 35 de minute crezand in mod intemeiat ca optiunea s-a activat, deoarece mi s-a afisat pe ecran „Cererea a fost inregistrata,….. aveti 800 min…….optiunea este valabila 30 de zile”.
Insa apelul mi-a fost intrerupt din lipsa de credit….
La telefon mi s-a spus ca creditul de 5 euro se aloca cam in 15 minute, si abia apoi optiunea devine si ea activa. Atunci eu cum am putut efectua apelul din cei 5 euro daca nu-i aveam(precizez ca era singurul credit, neavand altul dinainte)? In mesajul de confirmare a creditului scria „500.00 EURcenti au fost alocati in contul tau, activ pana la 26/12/2010. Noul tau credit este de 500.00 EURcenti”. De aici reiese clar ca banii au fost alocati, nu ca urmeaza sa se aloce in 15 minute. Apoi mi-au spus ca desi nu scrie in mesaj, puteam sa sun la 444 sa intreb.
Totusi, cum poate cineva sa se gandeasca sa sune sa ceara o informatie despre care nu stie ca are nevoie ( dupa un mesaj de confirmare a alocarii creditului si o confirmare a inregistrarii cererii si o detaliere a caracteristicilor si a valabilitatii optiunii)
Adica practic aveam banii in cont, deoarece am putut da telefon, dar optiunea nu s-a activat, desi mi-au inregistrat cererea si mi-au detaliat tipul optiunii si cat e valabila. Din moment ce-mi spun cate minute am si cate zile e valabila, normal ca eu inteleg ca deja am minutele respective. Insa la orange se pare ca evidentul nu e evident. CAM AMBIGUU pentru cineva care incearca prima data sa activeze o optiune la un operator nou pentru el. La operatorul meu, extraoptiunile se activeaza instant . A fost si asta o experienta, intr-adevar de-acum n-o sa-mi mai injur operatorul de tel. mob. avand in vedere ca nu e nimic peste el ca servicii pe piata.